2. ZDRAVÝ HOME OFFICE: Nastavení židle

Dnes pokračujeme v minisérii o tom, jak si zařídit zdravý homeoffice. Navazujeme na článekvideo z předchozího dílu.



Další díl skýtá cenné informace pro nastavení sedu a židle, na které strávíte v průběhu pracovního týdne celé hodiny. Domácí prostředí často svádí k pohodlnosti, avšak pohodlí neznamená mít zdravé tělo. Opak je pravdou. Naše tělo je vybaveno hormonem “oxytocinem”, který vylučuje pro tělo slastný pocit v pozicích při práci s notebookem. Bohužel už neřeší problém, kdy dané pozice nejsou z daleka pro naše tělo vhodné. Často vedou k bolestným stavům zejména v oblasti bederní, hrudní a krční páteře. Poradíme Vám, jak těmto návykům předejít nebo se jich zbavit.

Nastavení sedu v domácím prostředí může být zásadní pro Vaše záda. Ukážeme si, jak zdokonalit sedavou práci a usnadnit si hodiny strávené u počítače. Pomoc v podobě úlevy od bolesti se dostaví po několika týdnech. Pravidelnost při střídání pozic a zvolení si upozornění na mobilním telefonu je důležitým činitelem pro úlevu. Těchto pár rad a typů aplikujte hned po shlédnutí videa. Uvidíte, že nebudete litovat.

Čtěte také další články této minisérie:

Jak si uspořádat domácí pracoviště a Jak rychle ulevit tělu při práci v domácí kanceláři

Vaši členové z Evoluční terapie

  • Další články autora
Daniel Červenka

Daniel si prošel v životě vrcholovým sportováním dále se soustředil na kariéru kondičního trenéra i osobního trenéra. V životě si prošel mnoha problémovými situacemi, co se týče těla a vždy je hravě vyřešil. Díky svým zkušenostem Vám bude předávat ve zdravém životním stylu svoje rady a tipy.

follow me

Jak hodnotíte tento příspěvek?

Klikněte na hvězdičky a ohodnoťte!

Průměrné hodnocení 0 / 5. Hodnotilo: 0

Zatím žádné hodnocení! Buďte první, kdo ohodnotí tento příspěvek.

1 komentář u „2. ZDRAVÝ HOME OFFICE: Nastavení židle

  1. Pingback: ZDRAVÝ HOME OFFICE: Jak na nastavení židle? - Evoluční terapie

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *