2. ZDRAVÝ HOME OFFICE: Nastavení židle

Dnes pokračujeme v minisérii o tom, jak si zařídit zdravý homeoffice. Navazujeme na článekvideo z předchozího dílu.

Další díl skýtá cenné informace pro nastavení sedu a židle, na které strávíte v průběhu pracovního týdne celé hodiny. Domácí prostředí často svádí k pohodlnosti, avšak pohodlí neznamená mít zdravé tělo. Opak je pravdou. Naše tělo je vybaveno hormonem “oxytocinem”, který vylučuje pro tělo slastný pocit v pozicích při práci s notebookem. Bohužel už neřeší problém, kdy dané pozice nejsou z daleka pro naše tělo vhodné. Často vedou k bolestným stavům zejména v oblasti bederní, hrudní a krční páteře. Poradíme Vám, jak těmto návykům předejít nebo se jich zbavit.

Nastavení sedu v domácím prostředí může být zásadní pro Vaše záda. Ukážeme si, jak zdokonalit sedavou práci a usnadnit si hodiny strávené u počítače. Pomoc v podobě úlevy od bolesti se dostaví po několika týdnech. Pravidelnost při střídání pozic a zvolení si upozornění na mobilním telefonu je důležitým činitelem pro úlevu. Těchto pár rad a typů aplikujte hned po shlédnutí videa. Uvidíte, že nebudete litovat.



Čtěte také další články této minisérie:

Jak si uspořádat domácí pracoviště a Jak rychle ulevit tělu při práci v domácí kanceláři

Vaši členové z Evoluční terapie

Jak hodnotíte tento příspěvek?

Klikněte na hvězdičky a ohodnoťte!

Průměrné hodnocení 0 / 5. Hodnotilo: 0

Zatím žádné hodnocení! Buďte první, kdo ohodnotí tento příspěvek.

Okomentujte příspěvek



Profilový obrázek

ZDRAVÝ HOME OFFICE: Jak na nastavení židle? - Evoluční terapie

Před 11 měsíci

[…] Všechny instrukce jsme názorně zpracovali v krátkém videu, které jsme vytvořili ve spolupráci s kolegy z portálu fine50.cz. […]

Nejlépe hodnocené příspěvky

Nejnovější komentáře

UVÍZLI JSME V SÍTÍCH :-)



To, co se dnes zdá být jako tragédie nebo ztráta, se zítra jeví úplně jinak. Většinou zjistíme, že je to nový začátek nebo minimálně šance. Jde o to, dát sám(a) sobě šanci.
— Pavel Pulkráb

Copyright 2021 Fine50 © All Rights Reserved