3. ZDRAVÝ HOME OFFICE: Tip na rychlé protažení

Poslední sérii doporučení rad a tipů od tvůrců Evoluční terapie uzavíráme návodem, jak rychle ulevit pohybovému aparátu. Součástí zdravých zad jsou cviky na protažení, mobilizaci a stabilizaci těla. V kombinaci s pravidelnou přípravou předejdete bolestným stavům. Mobilizace nebo-li kruhy či komíhání ve velkých kloubních řetězcích nám napomáhají díky “synoviální tekutině” ke správnému mazivu našich kloubů, vazů a  šlach. Hlubokou stabilizací se aktivují posturální svaly, které zabezpečují opěrnou funkci kosterního systému. Uvolňovacími a protahovacími cviky lze dosáhnout úlevy přetížených svalů způsobené “home officem” a sedavou prací v zaměstnání. 



Cvičení pomáhá nejen pro úlevu od vzniklých problémů, ale také vyplavuje hormon štěstí “endorfin”. S určitou rutinou dosáhnete velkých změn a budete se cítit po pracovním zápřahu stále plni energie, kterou budete moci využít ve vašich volnočasových aktivitách. 

Čtěte také další články této minisérie:

Jak si uspořádat domácí pracoviště a Jak správně nastavit pracovní židli

Vaši členové z Evoluční terapie

  • Další články autora
Daniel Červenka

Daniel si prošel v životě vrcholovým sportováním dále se soustředil na kariéru kondičního trenéra i osobního trenéra. V životě si prošel mnoha problémovými situacemi, co se týče těla a vždy je hravě vyřešil. Díky svým zkušenostem Vám bude předávat ve zdravém životním stylu svoje rady a tipy.

follow me

Jak hodnotíte tento příspěvek?

Klikněte na hvězdičky a ohodnoťte!

Průměrné hodnocení 5 / 5. Hodnotilo: 1

Zatím žádné hodnocení! Buďte první, kdo ohodnotí tento příspěvek.

1 komentář u „3. ZDRAVÝ HOME OFFICE: Tip na rychlé protažení

  1. Pingback: ZDRAVÝ HOME OFFICE: Tip na rychlé protažení - Evoluční terapie

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *